Καλώς Ορίσατε στο Δικτυακό Χώρο του Σχολείου Μας!

Καλώς Ορίσατε στο Δικτυακό Χώρο του Σχολείου Μας!

Πλοηγηθείτε στον ιστοχώρο μας για να βρείτε πληροφορίες για το σχολείο μας, τις δραστηριότητές του, αλλά και κάθε ενημέρωση που επιθυμείτε. 

Καλή πλοήγηση !

Erasmus+ Ρητορική Θέατρο - Αγωγή Ψυχής Βουλή των Εφήβων Άσκηση & Διατροφή = Υγεία Ζωγραφίζω... Εκφράζομαι

Αναζήτηση

Ανακοινώσεις

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Με μεγάλη μας χαρά και φέτος, το σχολείο μας επιλέχθηκε να συμμετάσχει στο πρόγραμμα "Βουλή των Εφήβων"!

Το θέμα που μας ανατέθηκε για διερεύνηση αφορά τον ψηφιακό κόσμο.

Οι συμμετέχοντες μαθητές με ενδιαφέρον και ιδιαίτερο ενθουσιασμό, αναζητούν πληροφορίες και διερευνούν πτυχές του ψηφιακού κόσμου ο οποίος είναι γνωστό ότι έχει μεγάλες επιδράσεις στη ζωή μας.

 

Τι γνωρίζουμε για τον ψηφιακό κόσμο και την ιδιωτικότητα; 

  • Ποιες λέξεις σάς έρχονται στο μυαλό όταν ακούτε «ψηφιακός κόσμος»;
  • Γιατί ο ψηφιακός κόσμος, παρά τις τεράστιες δυνατότητες επικοινωνίας, πληροφόρησης και μάθησης που παρέχει, δεν θεωρείται ένα περιβάλλον ασφαλές;
  • Ποιοι κίνδυνοι ελλοχεύουν για όσους χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, τα ψηφιακά μέσα και εργαλεία;
  • Ποιες λέξεις σάς έρχονται στο μυαλό όταν ακούτε «ιδιωτικότητα»;
  • Μπορεί άραγε να υπάρχει ιδιωτικότητα στον ψηφιακό κόσμο;
  • Πώς μπορούμε να προστατεύσουμε τα προσωπικά μας δεδομένα και την ιδιωτική μας ζωή μέσα σε έναν κόσμο που είναι ανοικτός σε όλους και σε όλες;
  • Υπάρχουν στιγμές που και η ίδια η δημοκρατία κινδυνεύει ή απειλείται από τον Κυβερνοχώρο;
  • Ποια χαρακτηριστικά θα δίνατε στον δημοκρατικό e-πολίτη;
  • Εάν ο δημοκρατικός e-πολίτης είχε ταυτότητα, ποια θα ήταν αυτή;

 

 Τι γνωρίζουμε για τον ψηφιακό κόσμο και τα Μέσα μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας; 

  • Ποια είναι η θέση των ΜΜΕ στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο;
  • Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά στοιχεία της ψηφιοποίησης των ΜΜΕ;
  • Ποια είναι η στάση του κριτικά σκεπτόμενου ενεργού πολίτη απέναντι στην πληροφόρηση που λαμβάνει από τα σύγχρονα ψηφιακά ΜΜΕ;
  • Ποια είναι τα οφέλη και ποιοι οι κίνδυνοι που προκύπτουν από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
  • Ποιος ο ρόλος που διαδραμάτισαν τα ψηφιακά ΜΜΕ την περίοδο της πανδημίας;
  • Ποια εφόδια έχει στη διάθεσή του ο σύγχρονος νέος προκειμένου να πλοηγηθεί με ασφάλεια στη σύγχρονη κοινωνία της πληροφορίας;
  • Πόσο σοβαρή απειλή αποτελούν τα fake news για τη δημοκρατία;
  • Ποιος ο ρόλος που διαδραματίζουν τα ΜΚΔ στην προώθηση των δημοκρατικών αξιών;
  • Πόσο επηρεάζονται οι νέοι από τα ΜΚΔ στη διαμόρφωση πολιτικής άποψης;
  • Fake news: Μόδα ή αξιόποινη πράξη;
  • Κατά πόσο τα ΜΚΔ ευνοούν τη διασπορά ψευδών ειδήσεων;

 

Τι γνωρίζουμε για τον ψηφιακό κόσμο και την εκπαίδευση; 

  • Ποια είναι η σχέση της Εκπαίδευσης με το ψηφιακό περιβάλλον;
  • Άλλαξε κατά την περίοδο της πανδημίας και αν ναι με ποιον τρόπο;
  • Ποια ήταν τα θετικά και ποια τα αρνητικά στοιχεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης;
  • Τι διαφορετικό προσφέρει η Εκπαίδευση με ψηφιακά μέσα;
  • Μπορεί η Εκπαίδευση με ψηφιακά μέσα να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση;
  • Ποια είναι τα οφέλη και ποια τα προβλήματα στο ψηφιακό περιβάλλον σε σχέση με την Εκπαίδευση;
  • Μπορούν όλα τα παιδιά να έχουν ίση πρόσβαση στο ψηφιακό περιβάλλον;
  • Αν δεν μπορούν, τι σηματοδοτεί αυτή η αδυναμία για την κοινωνική τους ένταξη;
  • Ποια παιδιά δεν μπορούν και τι πρέπει να παρέχει η πολιτεία στις ευάλωτες οικογένειες ώστε να εξασφαλίσει την συμπερίληψή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία; 
  • Ένα από τα ζητούμενα της Εκπαίδευσης με βάση το άρθρο 29 της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού, είναι η ανάπτυξη του σεβασμού (διά μέσω της κοινωνικοποίησης). Είναι εφικτός αυτός ο στόχος στο ψηφιακό περιβάλλον;
  • Αναπτύσσονται συγκρούσεις μέσα στη σχολική κοινότητα στο ψηφιακό περιβάλλον;
  • Τι γίνεται όταν κλείνουν οι πόρτες του σχολείου και ανοίγουν οι οθόνες των υπολογιστών;

 

Οι μαθητές του προγράμματος καλούνται να απαντήσουν σε αυτά τα ερωτήματα καταθέτοντας πληροφορίες από  αξιόπιστες πηγές καθώς και όπου επιτρέπετε την προσωπική τους άποψη..!!

 

Χωρίστηκαν λοιπόν σε ομάδες και εργάζονται  σε  καθαρά ομαδοσυνεργατικό κλίμα. 

Δημιούργησαν powerpoint και παρουσίασαν την ερευνά τους για την οποία επιβραβεύτηκαν στις 15/3/20022 στο χώρο του σχολείου!

Ετοίμασαν ερωτηματολόγιο.

 

Πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη μας στην Βουλή των Ελλήνων στις 28 Μαρτίου 2022.

Έχει προγραμματιστεί σεμινάριο στο σχολείο μας για την 8η Απριλίου 2022, με θέμα την "ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο", από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

 

Συμμετέχοντες μαθητές στο πρόγραμμα:

ΤΜΗΜΑ Α1 Α5 Β1 Β2 Β3
ΜΑΘΗΤΕΣ

ΒΡΑΚΑΣ ΑΛΚΗΣ

ΓΑΛΑΝΗ ΕΛΙΣΑΒΕΤ

ΑΝΤΖΑΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΛΤΖΕΡΙΝΗ ΝΙΚΟΛΕΝΑ

ΛΑΪΛΑΚΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ

ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΜΙΧΕΛΑΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΜΙΧΕΛΑΡΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ

ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΗΣ

ΚΑΡΑΜΠΕΤΣΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ

ΚΑΣΚΑΒΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΜΑΡΑΝΤΟΥ ΕΙΡΗΝΗ

ΛΙΑΡΑΚΟΣ ΜΑΡΚΟΣ

ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ

ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΜΑΡΙΑ

ΣΑΦΕΡ ΘΟΔΩΡΗΣ

ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ  


 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας (2024-2025)

Δείτε ολόκληρο τον κανονισμό...

Στατιστικά Ιστοσελίδας

366672
Σήμερα
Χθές
Τρέχουσα εβδομάδα
Προηγούμενη εβδομάδα
Αυτό το μήνα
Προηγούμενος μήνας
Σύνολο
168
201
168
363809
5057
6558
366672
Your IP: 185.191.171.13
2025-04-21 17:06