Καλώς Ορίσατε στο Δικτυακό Χώρο του Σχολείου Μας!

Καλώς Ορίσατε στο Δικτυακό Χώρο του Σχολείου Μας!

Πλοηγηθείτε στον ιστοχώρο μας για να βρείτε πληροφορίες για το σχολείο μας, τις δραστηριότητές του, αλλά και κάθε ενημέρωση που επιθυμείτε. 

Καλή πλοήγηση !

Erasmus+ Ρητορική Θέατρο - Αγωγή Ψυχής Βουλή των Εφήβων Άσκηση & Διατροφή = Υγεία Ζωγραφίζω... Εκφράζομαι

Αναζήτηση

Ανακοινώσεις

Ημερολόγιο

Μάιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ρητορική για «ένα καλύτερο μέλλον»

(Τα παιδιά της Ρητορικής μοιράζονται τις εντυπώσεις τους)

 Μια ακόμα σχολική χρονιά έφτασε  στο τέλος της. Αυτή η χρονιά, που ευτυχώς πραγματοποιήθηκε δια ζώσης -δύσκολη για κάποιους, εύκολη για άλλους- κατάφερε να «μοιράσει» αναμνήσεις και να «δώσει» σημαντικά μαθήματα σε πολλούς μαθητές, με τις δραστηριότητες και τα προγράμματα που προσέφερε το σχολείο μας. Σημαντικό πρόγραμμα, φυσικά, που πολλοί μαθητές συμμετείχαν δεν είναι άλλο από το πρόγραμμα της <<Ρητορικής>> με  υπεύθυνες  καθηγήτριες τις φιλολόγους  Δήμητρα Βενιζέλου και Ζαχαρούλα Σπυράτου . Η ομάδα της ρητορικής που δημιουργήθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα, εκπροσώπησε το σχολείο μας σε πολλές συναντήσεις, εκδηλώσεις και αγώνες, επιτυγχάνοντας νικηφόρα αποτελέσματα!

 Θελήσαμε, λοιπόν, τα παιδιά της ομάδας μας να εκφράσουμε τις σκέψεις  και τις αξέχαστες εμπειρίες μας, αλλά και να προτρέψουμε άτομα να δοκιμάσουν τη Ρητορική και την ανάπτυξη επιχειρημάτων (και της ομαδικότητας) στο πλαίσιο αυτό.

Μέλη της ομάδας μας είπαν:

«Όταν στις αρχές της χρονιάς μπήκα στην ομάδα Ρητορικής, η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο και αυτό γιατί ήταν κάτι άγνωστο για μένα. Μέσω της ρητορικής όμως γνώρισα παιδιά από το σχολείο με τα οποία ερχόμασταν όλο και πιο κοντά με κάθε συνάντηση μας, παιδιά  που αν δεν τα γνώριζα μέσα από την ομάδα, ίσως να μην γνωριζόμασταν και ποτέ. Έμαθα πώς να εκφράζω την άποψη μου ,να την υποστηρίζω σωστά, να επιχειρηματολογώ αλλά και να διαχειρίζομαι το άγχος μου όταν μιλάω μπροστά σε κόσμο. Με την βοήθεια και τις συμβουλές των προπονητριών μας  πήραμε μέρος και σε αγώνες ρητορικής με μόνο έναν χρόνο προετοιμασία και το πιο σημαντικό περάσαμε καλά!»                                        

Διακάτου Κωνσταντίνα

«Η ρητορική, παρόλο που στην αρχή δεν μ' άρεσε που ξεκινήσαμε με παιχνίδια, εν τέλει μ' άρεσε πολύ όταν ξεκινήσαμε τα ντιμπέιτ. Και οι προπονήτριες μας  είχαν  δίκιο, όταν έλεγαν ότι οι αγώνες δια ζώσης είναι μια αξέχαστη εμπειρία. Του χρόνου θα ξαναπάω σίγουρα.»                

Παπακώστα Μαρία

«Να γίνω μέλος της ομάδας ρητορικής του σχολείου μας ήταν η ορθότερη απόφαση που μπορούσα να πάρω. Η στενή σχέση που δημιούργησα με τους υπόλοιπους συμμαθητές της ομάδας μας, και οι αξιομνημόνευτες και ευχάριστες στιγμές που μοιραστήκαμε μου χάρισαν υπέροχες αναμνήσεις. Εκτός αυτού όμως, επωφελήθηκα πολύ καλλιεργώντας τις δεξιότητες μου στην επιχειρηματολογία, στη δημόσια ομιλία, στην ακρόαση και στον διάλογο. Πράγματι έχω παρατηρήσει πρόοδο στον καθημερινό μου λόγο, καθώς και στις επιδόσεις μου στο μάθημα της έκθεσης, στην ανάπτυξη δηλαδή των ιδεών μου αλλά και στην εύρεση επιχειρημάτων, πράγμα για το οποίο είμαι ιδιαίτερα ευγνώμων, διότι το μάθημα της έκθεσης είναι εξεταζόμενο μάθημα πανελλαδικών. Συνιστώ την ρητορική ανεπιφύλακτα.»     

Πράττη Δέσποινα

«Αν και στην αρχή αναρωτιόμουν αν έκανα σωστά που επέλεξα να ασχοληθώ με την ρητορική, μόλις αρχίσαμε να κάνουμε προπονήσεις στην επιχειρηματολογία και αντιλογία, στο γνωστό debate, μου έφυγαν όλες οι αμφιβολίες. Μου άρεσε γενικά η διαδικασία να ψάχνω και να βρίσκω επιχειρήματα για την ομάδα μας, αλλά είχα μεγάλο πρόβλημα με το άγχος και με την ομιλία μου σε ακροατήριο, σε σημείο να σηκώνομαι στο βήμα και να είμαι έτοιμη να λιποθυμήσω. Αλλά μετά από μια συζήτηση που είχα με την κα. Βενιζέλου και την κα. Σπυράτου περί άγχους, άφησα επιτέλους τον εαυτό μου ελεύθερο και πλέον δεν ασχολούμαι με το πώς με βλέπουν οι άλλοι, αλλά με το πώς θέλω να φαίνομαι εγώ. Χωρίς να είναι αυτό αρκετό, παρατήρησα μεγαλύτερη ευκολία στο μάθημα της έκθεσης, ειδικά στη συγγραφή μιας ομιλίας, επειδή έμαθα πως είναι σωστά δομημένος ένας προφορικός λόγος. Η δραστηριότητα αυτή φυσικά με βοήθησε να κοινωνικοποιηθώ περισσότερο και να αποκτήσω περισσότερη αυτοπεποίθηση. Συνιστώ ανεπιφύλακτα σε νέους μαθητές να έλθουν  στην ομάδα μας και θα επωφεληθούν και αυτοί πολύ!»                              

Πολυχρονίδου Ελένη

«Η συμμετοχή στη Ρητορική ομάδα είναι από τις καλύτερες επιλογές που έχω κάνει στο λύκειο. Χαίρομαι πολύ που έχω πλέον την εμπειρία, έστω και σε ένα βαθμό, του πώς είναι να μιλάς μπροστά σε κόσμο. Νιώθω ότι έχω βγει κερδισμένη από πλευράς αυτοπεποίθησης και συνεργασίας. Είναι μια δραστηριότητα πολύ διαφορετική απ’ότι έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα και θα έπρεπε να είναι πολύ πιο διαδεδομένη απ’ότι είναι.»                            

Μαράντου Ειρήνη

«Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη εμπειρία που μου άφησε πολύ ωραίες αναμνήσεις παρόλο που δεν κατάφερα να πάρω μέρος σε πολλούς αγώνες. Σίγουρα θα ήθελα να συμμετέχω και του χρόνου και προτείνω σε όλους να δώσουν μια ευκαιρία. Ακόμη θεωρώ την ρητορική πολύ βοηθητική για την επίδοση μας στο σχολείο, αφού έχω παρατηρήσει στον εαυτό μου εξέλιξη στο μάθημα της έκθεσης.»        

Ξυδού Αντωνία

«Η ρητορική είναι μια τέχνη που μου προσφέρει άνεση στον λόγο και αυτοπεποίθηση. Ταυτόχρονα μπήκα σε ένα ευχάριστο ομαδικό κλίμα. Τέλος εξελίχθηκα θετικά ως ομιλήτρια αλλά και ως ακροάτρια. Ανυπομονώ και για του χρόνου!»              

Νίκη Μεϊμέτη

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας (2023-2024)

Δείτε ολόκληρο τον κανονισμό...

Στατιστικά Ιστοσελίδας

309709
Σήμερα
Χθές
Τρέχουσα εβδομάδα
Προηγούμενη εβδομάδα
Αυτό το μήνα
Προηγούμενος μήνας
Σύνολο
289
84
1166
307577
1850
8364
309709
Your IP: 85.208.96.197
2024-05-11 16:46